The Problem-Solving Modes and a Two-Layer Model of Hints in the Intelligent Tutoring System for Minimax Algorithm
Proceedings of the 1st International Conference on Virtual Learning 2006
Alla Anohina-Naumeca

Tipiski intelektuālas mācību sistēmas piedāvā apmācāmajam tikai vienu problēmrisināšanas režīmu, t.i., atgriezeniskā saite tiek nodrošināta pēc katra risinājuma soļa. Turklāt, sistēmas mājieni ir sakārtoti, balstoties uz informativitātes pakāpi, un tiek doti secīgi, sākot ar vispārīgu mājienu un beidzot ar visspecifiskāku majienu. Rakstā ir aprakstīta pieeja, kas nodrošina intelektuālu mācību sistēmu lielākas adaptīvas spējas. Tā atbalsta divus problēmrisināšanas režīmus un izmanto divlīmeņu mājienu modeli. Tādējādi, apmācāmais risina problēmas režīmā, kas ir vislabāk viņam/viņai piemērots, un saņem vispiemērotāko mājienu. Minētā pieeja ir realizēta intelektuālā mācību sistēmā Minimaksa algoritmam


Keywords
Intelligent tutorign system, hint, problem-solving mode

Anohina-Naumeca, A. The Problem-Solving Modes and a Two-Layer Model of Hints in the Intelligent Tutoring System for Minimax Algorithm . In: Proceedings of the 1st International Conference on Virtual Learning, Romania, Bucharest, 27-29 October, 2006. Bucharest: University of Bucharest, 2006, pp.105-112. ISBN 973-737-218-2.

Publication language
English (en)
The Scientific Library of the Riga Technical University.
E-mail: uzzinas@rtu.lv; Phone: +371 28399196