Gamification Opportunities in Teaching Consumer Behaviour
2020. gada RTU IEVF akadēmiskā konference 2020
Toms Kreicbergs

Patērētāju uzvedība tirgū ir nozīmīgs studiju kurss, lai students varētu pilnvērtīgi izprast citus studiju kursus, kā piemēram, tirgzinības, komunikācijas stratēģijas un zīmola veidošanu (Szmigin et al., 2015). Bez izpratnes par patērētāju uzvedību tirgū studentiem un topošajiem tirgzinību speciālistiem būs sarežģīti izveidot kvalitatīvu tirgzinību kampaņu, kas precīzi nodefinēs uzņēmuma mērķa auditoriju, efektīvi uzrunās izvēlēto auditoriju un pārliecinās to par produkta vai pakalpojuma pievienoto vērtību (Solomon 2007). Kā arī patērētāju uzvedība tirgū ir pamatā tirgus segmentācijai, kas ir nozīmīga darbība, ko apgūt jebkuram topošajam tirgzinību speciālistam (Southerton 2011). Šī raksta autors pasniedz patērētāju uzvedību tirgū Rīgas Tehniskajā universitātē un ir novērojis, ka studenti ne vienmēr pievērš maksimālu uzmanību šim ļoti būtiskajam studiju kursam. Līdz ar to, ir nepieciešams modernizēt šī studiju kursa pasniegšanas metodes, lai studenti vairāk pievērstu uzmanību pasniegtajiem materiāliem, un tādējādi kvalitatīvāk apgūtu pasniegto vielu, kas studentiem noderēs kvalitatīvāka tirgzinību plāna veidošanai. Līdz ar to diskusijas jautājums ir sekojošs: kādas metodes pasniedzējs varētu pielietot, lai iegūtu lielāku studentu uzmanību pasniedzot studiju kursu patērētāju uzvedība tirgū?


Keywords
Spēliskošana, Patērētāju uzvedība, tirgzinības

Kreicbergs, T. Gamification Opportunities in Teaching Consumer Behaviour. In: 2020. gada RTU IEVF akadēmiskā konference, Rīga, 12-12 May, 2020. Rīga: RTU Izdevniecība, 2020, pp.1-2.

Publication language
Latvian (lv)
The Scientific Library of the Riga Technical University.
E-mail: uzzinas@rtu.lv; Phone: +371 28399196