Managing of an Enterprise-Related Social Capital
50. RTU Starptautiskā zinātniskā konference : RTU IEVF Ekonomikas un uzņēmējdarbības zinātniskā konference (SCEE' 2009): konferences ziņojumu tēžu krājums
2009
Guna Ciemleja,
Nataļja Lāce
Article purpose is to examine the enterprise social capital and capital of clients as importance of elements of the intellectual capital and co-operation, to analyse their influence on enterprise action results.
Keywords
Sociālais kapitāls, ilgtspējīga attīstība
Ciemleja, G., Lāce, N. Managing of an Enterprise-Related Social Capital. In: 50. RTU Starptautiskā zinātniskā konference : RTU IEVF Ekonomikas un uzņēmējdarbības zinātniskā konference (SCEE' 2009): konferences ziņojumu tēžu krājums, Latvia, Rīga, 15-16 October, 2009. Rīga: RTU Izdevniecība, 2009, pp.19-20.
Publication language
Latvian (lv)