Internal Marketing: Search for Best Ways to Raise Usage of E-Learning System
EDULEARN09 Proceedings CD 2009
Artis Ivanovs

Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) ir lielākā tehniskā universitāte Latvijā. Šobrīd te studē vairāk nekā 17 000 studentu. Katru semestri tie piedalās vairāk nekā 2500 dažādos kursos. Internetam ienākot dziļāk un dziļāk studentu ikdienā, kļuva skaidrs, ka pieprasījums pēc elektroniskajiem studiju materiāliem tikai augs. Univrsitātes vadība nolēma izveidot IT dienestu, kura pirmais uzdevums bija – izveidot portālu, kas apvienotu studentus un vadību. ORTUS (rītausma – latīņu val.) portāls piedāvāja e-studijas, studiju datus, piekļuvi akadēmiskajām datubāzēm un normatīvajiem dokumentiem, kā arī darbinieka personālo informāciju. Vēlāk tika pievienot arī pašu veidota projektu vadības sistēma. Portālā tika integrēta atvērtā koda e-studiju programma Moodle (Modular Object Oriented Learning environment). Mums bija produkts. Mums to vajadzēja pārdot. Mazāk kā 18 mēnešos mums izdevās pacelt Moodle sistēmas klikšķu skaitu vairāk nekā 7 reizes un tas sastādīja 40% no kopējā ORTUS klikšķu skaita. Viena no analīzes metodēm ir „Mārketinga mikss”, kas ir kontrolējamu mārketinga rīku apkopojums, lai, strādājot kopā, sasniegtu firmas mērķus. Tie ir – produkts, cena, vieta un reklāma .Pamēģināsim izvērtēt ORTUS ieviešanas pieredzi caur šo lēcu.


Keywords
e-studijas, reklāma, mārketinga mērķi

Ivanovs, A. Internal Marketing: Search for Best Ways to Raise Usage of E-Learning System. In: EDULEARN09 Proceedings CD, Spain, Barselona, 6-8 July, 2009. Barselona: ICERI, 2009, pp.1-9.

Publication language
English (en)
The Scientific Library of the Riga Technical University.
E-mail: uzzinas@rtu.lv; Phone: +371 28399196