Intelligent System for Learners’ Knowledge Self-Assessment and Process Oriented Knowledge Control Based on Concept Maps and Ontologies
Annual Proceedings of Vidzeme University College „ICTE in Regional Development” 2006
Jānis Grundspeņķis, Alla Anohina-Naumeca, Vita Šakele

Zināšanu sabiedrības rašanās un tehnoloģijas strauja attīstība izvirza nepieciešamību attīstīt cilvēkresursus caur kvalitatīvu zināšanu iegūšanu atbilstoši mūsdienas darba tirgus prasībām un globālas ekonomikas tendencēm. Zināšanu kvalitāte ir atkarīga no mācīšanas un mācīšanās procesa kvalitātes, kas, savukārt, ir cieši saistīts ar zināšanu vērtēšanu. Rakstā ir aprakstīta jēdzienu tīklos sakņota intelektuāla programmatūras sistēma. Tā ir izstrādāta ar mērķi pilnveidot zināšanu vērtēšanas tehniku mācību iestādē caur procesorientētas apmācības un zināšanu pāsvērtēšanas atbalstu. Galvenie jautājumi ir saistīti ar sistēmas funkcionalitāti, eksperimentālas pārbaudes rezultātiem un ontoloģiju izmantošanu tālākajā sistēmas attīstībā.


Keywords
Intelligent system, knowledge assessment, process

Grundspeņķis, J., Anohina-Naumeca, A., Graudiņa, V. Intelligent System for Learners’ Knowledge Self-Assessment and Process Oriented Knowledge Control Based on Concept Maps and Ontologies. In: Annual Proceedings of Vidzeme University College „ICTE in Regional Development”. Valmiera: Vidzeme University College, 2006, pp.1-8. ISBN 9984-633-03-9.

Publication language
English (en)
The Scientific Library of the Riga Technical University.
E-mail: uzzinas@rtu.lv; Phone: +371 28399196