Usage of Frame System for Modelling of Intelligent Tutoring System Architecture
ICTE in Regional Development : Annual Proceedings of Vidzeme University College
2005
Vita Šakele,
Jānis Grundspeņķis,
Ieva Valkovska
Šis raksts atspoguļo daudzaģentu sistēmas projektējumu mācīšanas/mācīšanās procesa imitācijai. Pieeja balstās uz freimu sistēmu, kas lieto struktūrmodelēšanas principus lai atspoguļotu aģentus daudzaģentu sistēmā. Tas ir nepieciešams, lai veiktu eksperimentus ar mācīšanas tehnikām, metodēm un stratēģijām, mācību materiālu atspoguļošanu un piegādes secību, lai atrastu labākos veidus izziņu veicinošas mācīšanās nodrošināšanai. Šo eksperimentu rezultātu analīze ļautu novērtēt pieņemtos lēmumus un mācību procesa sekmību atkarībā no izvēlētām mācību stratēģijām.
Keywords
Intelligent tutoring systems, frame systems
Graudiņa, V., Grundspeņķis, J., Valkovska, I. Usage of Frame System for Modelling of Intelligent Tutoring System Architecture. In: ICTE in Regional Development : Annual Proceedings of Vidzeme University College. Valmiera: Vidzeme University College, 2005, pp.105-109.
Publication language
English (en)