Change of Consumer Behavior in Latvia: Evaluation of Information Technology Impact
LZP Ekonomikas, juridiskās un vēstures zinātnes galvenie pētījumu virzieni 2008. gadā 2009
Elīna Gaile-Sarkane, Anatolijs Magidenko, Ieva Andersone

Consumers are important part of National Economy what is creating changes in balance between supply and demand. Nowadays we can observe a lot of changes in consumer behavior what is influenced by external factors and generally by development of information and telecommunication technologies. There are no enlarged researches about the consumer behavior changes in Latvia have been done so far.


Keywords
Patērētāju rīcība, novērtēšna, informācijas tehnoiloģijas

Gaile-Sarkane, E., Magidenko, A., Andersone, I. Change of Consumer Behavior in Latvia: Evaluation of Information Technology Impact. In: LZP Ekonomikas, juridiskās un vēstures zinātnes galvenie pētījumu virzieni 2008. gadā. Rīga: LZP Humanitāro un sociālo zinātņu ekspertu komisija, 2009, pp.61-66.

Publication language
Latvian (lv)
The Scientific Library of the Riga Technical University.
E-mail: uzzinas@rtu.lv; Phone: +371 28399196