Strategic Management Decisions: Product's Distribution into Market, Marketing Logistics, Merchandising
2007
Ineta Geipele, Kristīne Fedotova

Mācību grāmata „Stratēģiskās pārvaldības lēmumi: preces izplatīšana tirgū, mārketinga loģistika, merčendaizings” ir sagatavota atbilstoši mācību priekšmeta „Tirgvedības stratēģiskā vadīšana būvniecībā” programmas saturam. Grāmatas saturu var izmantot arī tādu mācību kursu apguvē kā „Stratēģiskā pārvaldība būvuzņēmējdarbība”, „Tirgzinības būvniecībā”, „Tirgvedības vadīšana nekustamā īpašuma darījumos”, „Nekustamā īpašuma tirgvedība” un „Tirgvedība būvniecībā”. Mācību grāmata paredzēta RTU IEF Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma ekonomikas un vadīšanas katedras studentiem, kuri apgūst katedras realizēto bakalaura profesionālo programmu „Nekustamā īpašuma pārvaldība”, maģistra profesionālo studiju programmu „Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma vadīšana” kā arī bakalaura un maģistra akadēmiskās un profesionālās studiju programmas „Uzņēmējdarbība un vadīšana” specializācijas virziena Būvuzņēmējdarbības ekonomiku un organizēšanu. Mācību grāmata paredzēta arī citu specialitāšu studentiem.


Keywords
management, distribution, market, merchandising

Geipele, I., Fedotova, K. Strategic Management Decisions: Product's Distribution into Market, Marketing Logistics, Merchandising. Rīga: RTU Izdevniecība, 2007. 180 p. ISBN 978-9984-32-565-1.

Publication language
Latvian (lv)
The Scientific Library of the Riga Technical University.
E-mail: uzzinas@rtu.lv; Phone: +371 28399196