Marketing Strategic Management in Construction
2007
Ineta Geipele

Mācību grāmata „Tirgvedības stratēģiskā vadīšana būvniecībā” ir sagatavota atbilstoši mācību priekšmeta „Tirgvedības stratēģiskā vadīšana būvniecībā” programmas saturam. Grāmatas saturu var izmantot arī tādu mācību kursu apguvē kā „Stratēģiskā pārvaldība būvuzņēmējdarbība”, „Tirgzinības būvniecībā”, „Tirgvedības vadīšana nekustamā īpašuma darījumos” un „Tirgvedība būvniecībā”. Mācību grāmata paredzēta RTU IEF Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma ekonomikas un vadīšanas katedras studentiem, kuri apgūst katedras realizēto maģistra profesionālo studiju programmu „Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma vadīšana” un bakalaura profesionālo programmu „Nekustamā īpašuma pārvaldība”, kā arī bakalaura un maģistra akadēmiskās un profesionālās studiju programmas „Uzņēmējdarbība un vadīšana” specializācijas virziena Būvuzņēmējdarbības ekonomiku un organizēšanu. Mācību grāmata paredzēta arī citu specialitāšu studentiem.


Keywords
marketing, strategic management, construction

Geipele, I. Marketing Strategic Management in Construction. Rīga: RTU Izdevniecība, 2007. 318 p. ISBN 9789984326372.

Publication language
Latvian (lv)
The Scientific Library of the Riga Technical University.
E-mail: uzzinas@rtu.lv; Phone: +371 28399196