Raksts tiek veltīts asinhronā dzinēja lauka orientētai vadībai tāpēc, ka praktiski visi šīs vadības veidi parādījās kādā no iepriekšējām uzlabošanas vai optimizēšanas reizēm, kad, analizējot iepriekšējos pētījumus, liekās ir iespējams izveidot šīs vadības veida kopējo optimizēšanas sistēmu, kurā ļaus gan izvēlēties visoptimālāko vadības pieeju katram atsevišķam pielietošanas gadījumam, gan arī dos iespēju katrai pieejai turpmāko optimizāciju. Rakstā izanalizēta vektoriālās vadības metožu klasifikācija, apskatīti un arī analizēti galvenie parametri, pēc kuriem tika veikti šīs vadības pieejas pētījumi. Uz to bāzes tika piedāvāta arī kritēriju sistēmas ideja, kuru plānots detalizēti izanalizēt pēc katra vadības apakšveida, to salīdzināt un informāciju sistematizēt.