Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas sistēmas attīstība Latvijā
2010
Ludmila Vasiļjeva, Svetlana Isajeva

Šī raksta pētāmais objekts – Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas sistēmas analīze un tā attīstība. Pētījuma priekšmets – nodokļu maksātāju attieksme pret Valsts ieņēmumu dienesta veiktām izmaiņām. Valsts ieņēmumu dienests ir tā organizācija, kas rūpējas par nodokļu maksātājiem un veic pasākumus, lai nodokļu maksātājiem būtu droši un ērti pildīt savus pienākumus pret valsti. Viens no galvenajiem Valsts ieņēmumu dienesta attīstības virzieniem ir sekmēt sadarbību ar savu klientu. Arī publiskās pārvaldes iestādēm jāspēj sniegt saviem klientiem tāda līmeņa pakalpojumus, lai saistību izpildi padarītu pēc iespējas ērtāku, vieglāku un patīkamāku. Tāpat VID uzdevums ir veicināt uzņēmējdarbību, pēc iespējas samazinot laiku un citus resursus, kas klientiem ir nepieciešami pakalpojumu saņemšanai un saistību izpildei pret valsti, tādējādi gan palīdzot veiksmīgāk konkurēt ar citiem uzņēmumiem starptautiskā mērogā, gan veicinot pašmāju pievienotās vērtības radīšanu.


Atslēgas vārdi
Revenue service,state, taxpayer,guidelines,attitudes

Vasiļjeva, L., Isajeva, S. Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas sistēmas attīstība Latvijā. Ekonomiskie pētījumi uzņēmējdarbībā. Nr.8, 2010, 74.-84.lpp. ISSN 1691-0737.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196