Jēdziena "emocionāli intelektuāla mācību sistēma" izpēte
Lietišķās datorsistēmas : 50. RTU Studentu zinātniskās un tehniskās konferences rakstu krājums 2009
Sintija Petroviča-Kļaviņa

Šī raksta mērķis ir izanalizēt emocionāli intelektuālas mācību sistēmas jēdzienu un dot nelielu šo sistēmu aprakstu, pamatojoties uz esošo sistēmu analīzi un pētījumiem emociju modelēšanā. Rakstā, balstoties uz konkrētu sistēmu piemēriem, ir izklāstīti apmācāmā modelētie raksturojumi, piemēram, emociju modelēšana, sīkāk uzskaitot, kādas apmācāmā emocijas tiek identificētas šajās mācību sistēmās. Turklāt ir atspoguļotas arī metodes un ierīces, kas tiek izmantotas šo raksturojumu modelēšanai, kā arī pieminēti aktuālākie pētījumi emocionāli intelektuālu mācību sistēmu izstrādē.


Atslēgas vārdi
intelligent tutoring system, emotions, emotionally intelligent tutoring system

Petroviča, S. Jēdziena "emocionāli intelektuāla mācību sistēma" izpēte. No: Lietišķās datorsistēmas : 50. RTU Studentu zinātniskās un tehniskās konferences rakstu krājums, Latvija, Rīga, 23.-24. aprīlis, 2009. Rīga: RTU, 2009, 87.-92.lpp. ISBN 978-9984-32-808-9.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196