Mārketinga politikas izstrādāšana tirdzniecības uzņēmumos Latvijā
2011
Aleksandrs Kirhenšteins

Globālā ekonomikas krīze skārusi gandrīz visas valstis un nozares, tajā skaitā arī tirdzniecību. Tāpat arī Latvijā tirdzniecība vairs neattīstās tik strauji – tas saistīts gan ar ekonomikas lejupslīdi, gan arī globālo ekonomisko krīzi. Tomēr krīzei ir arī plusi. Tā mudina domāt, darīt un mainīties, kā arī pārskatīt esošo mārketinga politiku un izdarīt visu iespējamo, lai stabilizētu vai paaugstinātu uzņēmuma ekonomisko stāvokli. Ir vērts atzīmēt faktu, ka Latvijai ir ļoti izdevīgs ģeogrāfiskais stāvoklis, skatoties no visiem aspektiem, viens no kuriem ir tirdzniecības ceļi. Latvija atrodas tirdzniecības ceļu krustpunktā. Katrai valstij tirdzniecība ir svarīga, un Latvijai it īpaši, kā Eiropas Savienības dalībvalsts tā ne tikai vēlas, bet ir spiesta uzrādīt labus rezultātus tirdzniecībā. Darba autors piedāvā ieviest inovāciju - reitinga sistēmu tirdzniecībā, kas maina mārketinga miks elementus politikā.


Atslēgas vārdi
marketing, rating, strategy, policy, trade enterprises

Kirhenšteins, A. Mārketinga politikas izstrādāšana tirdzniecības uzņēmumos Latvijā. Ekonomiskie pētījumi uzņēmējdarbībā. Nr.9, 2011, 80.-86.lpp. ISSN 1691-0737.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196