Izsaukumu centra modelēšana un funkcionēšanas kvalitātes novērtēšana
50. RTU Studentu zinatniskās un tehniskās konferences materiāli 2009
Jūlija Asmuss, Gunārs Lauks

Uz izsaukumu centra statistisko atskaišu bāzes balstoties uz masu apkalpošanas sistēmu teoriju izveidots izsaukumu centra statistiskais modelis un veikti simulēšanas eksperimenti. Eksperimentu rezultātā centra darbības efektivitātes rādītāji tika izanalizēti pie sākotnējo parametru izmaiņām un noteikts izsaukumu centra efektīvas funkcionēšanas nodrošināšanai nepieciešamo operatoru optimālais skaits.


Atslēgas vārdi
Call center, queuing theory, simulation

Asmuss, J., Lauks, G. Izsaukumu centra modelēšana un funkcionēšanas kvalitātes novērtēšana. No: 50. RTU Studentu zinatniskās un tehniskās konferences materiāli, Latvija, Rīga, 14.-14. maijs, 2009. Rīga: RTU Izdevniecība, 2009, 221.-221.lpp. ISBN 978-9984-32-653-5.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196