Izsaukumu centra modelēšana un funkcionēšanas kvalitātes novērtēšana
50. RTU Studentu zinatniskās un tehniskās konferences materiāli
2009
Jūlija Asmuss,
Gunārs Lauks
Uz izsaukumu centra statistisko atskaišu bāzes balstoties uz masu apkalpošanas sistēmu teoriju izveidots izsaukumu centra statistiskais modelis un veikti simulēšanas eksperimenti. Eksperimentu rezultātā centra darbības efektivitātes rādītāji tika izanalizēti pie sākotnējo parametru izmaiņām un noteikts izsaukumu centra efektīvas funkcionēšanas nodrošināšanai nepieciešamo operatoru optimālais skaits.
Atslēgas vārdi
Call center, queuing theory, simulation
Asmuss, J., Lauks, G. Izsaukumu centra modelēšana un funkcionēšanas kvalitātes novērtēšana. No: 50. RTU Studentu zinatniskās un tehniskās konferences materiāli, Latvija, Rīga, 14.-14. maijs, 2009. Rīga: RTU Izdevniecība, 2009, 221.-221.lpp. ISBN 978-9984-32-653-5.
Publikācijas valoda
Latvian (lv)