Daudzfunkcionāla izsaukumu centra modelēšana un darbības kvalitātes novērtēšana
52. RTU Studentu zinatniskās un tehniskās konferences materiāli 2011
Jūlija Asmuss, Gunārs Lauks

Ir aprakstītas un salīdzinātas daudzfunkcionāla izsaukumu centra trīs darbības shēmas balstītas uz universāliem un specializētiem kanāliem. Veicot simulēšanas eksperimentus JMT vidē ir pamatots, ka universālu un specializētu kanālu kombinēšana dod iespēju risināt ar centra darbības optimizēšanu un efektivitātes paaugstināšanu saistītas problēmas.


Atslēgas vārdi
Call center, queuing theory, simulation

Asmuss, J., Lauks, G. Daudzfunkcionāla izsaukumu centra modelēšana un darbības kvalitātes novērtēšana. No: 52. RTU Studentu zinatniskās un tehniskās konferences materiāli, Latvija, Rīga, 28.-28. aprīlis, 2011. Rīga: RTU Izdevniecība, 2011, 215.-215.lpp. ISBN 978-9934-10-079-6.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196