DZELZCEĻA AUTOMĀTIKAS UN TELEMĀTIKAS SISTĒMAS MONITORINGA UN DIAGNOSTICĒŠANAS METOŽU IZPĒTE UN IZSTRĀDE
2012
Vladimirs Karevs

Zinātniskais vadītājs
Mareks Mezītis

Recenzenti
Anastasija Žiravecka

Promocijas darba mērķis ir izstrādāt diagnosticēšanas un monitoringa metodes dzelzceļa automātikas un telemātikas sistēmas releju daļai. Pirmajā daļā izskatīti vispārējie jautājumi monitoringa un diagnostikas apakšsistēmas uzbūvei, apkalpošanas izmaksas optimizācija izmantojot diagnosticēšanas rezultātus, kritēriji diagnostikas apakšsistēmas optimizēšanai; esošie instrumenti, ko izmanto diagnostika un tas priekšrocības un trūkumus, kā arī instrumentu attīstībā; drošums sistēmās, to galvenās mezglus un elementus drošums, priekšrocībām klastera sistēmas uzbūvei. Otrajā daļā izskatīti jautājumi saistībā ar informācijas apstrādes monitoringa un diagnostikas apakšsistēmā; matemātiskais aparāts pārejai no fiziskās lielumos uz relatīviem koeficientiem; apkalpošanas momenta sakuma optimizācija; cēloņu un seku attiecības analizē; elementus apraksts izmantojot derīguma pakāpi un stāvokļa funkcijas parametru aprakstu. Trešā daļā izskatīts monitoringa un diagnostikas metode elektromehāniskam relejam; izvērtē elementus, sadalītus pēc to drošuma pakāpi, piemērotību diagnosticēšanas; pārejas procesi impulsu releja spolē; enkura klātbūtnes ietekme uz ārējā elektromagnētisko lauku; reālā laika elektromehāniskas sistēmas stāvokļa diagnosticēšanas metode; īsteno tehnoloģiju papildu aprīkojuma uzbūvei. Ceturtā daļā izskatīts monitoringa un diagnostikas metode elektromehāniska kodu ceļa transmitteram; elektromehāniska kodu ceļa transmittera elektroniskā analoga uzbūve; vispārējās prasības drošības uzbūvei attiecībā uz elektroiekārtām procesos ar paaugstinātu risku; elektroniska transmittera prototipa uzbūves principu; prototipa drošuma un drošības aprēķins un to skaitlisko novērtējumu. Piektā daļā izskatīts monitoringa un diagnostikas metode neapkalpojamai akumulatora baterijai; akumulatora funkcijas barošanas shēmā; iekšējas pretestības novērtējuma metode ar lielāku precizitāte; nosacījumi iekšējās pretestības novērtējuma metodei precizēšanai; sekojoša slodzes ģeneratora iespējas izmantošana akumulatora diagnostikai. Promocijas darbs ir uzrakstīts uz 175 lapām, ir ievads, 5. nodaļas, pielikumi, 78. attēli, 69. formula , 10. bildes, 14.tabula, saraksts attiecīgajā literatūrā un patentu apskats.


Atslēgas vārdi
monitoring and diagnostic methods for railway automatic and telematic system relay elements, optimization of service based on diagnostic, optimization criteria for diagnostic subsystems, reliability of systems and components, technical state of the elements, degree of reliability, influence of the presence and condition of the anchors, code transmitter, measuring accuracy, internal resistance of battery, tracing load generator.monitoring and diagnostic methods for railway automatic and telematic system relay elements, optimization of service based on diagnostic, optimization criteria for diagnostic subsystems, reliability of systems and components, technical state of the elements, degree of reliability, influence of the presence and condition of the anchors, code transmitter, measuring accuracy, internal resistance of battery, tracing load generator.

Karevs, Vladimirs. DZELZCEĻA AUTOMĀTIKAS UN TELEMĀTIKAS SISTĒMAS MONITORINGA UN DIAGNOSTICĒŠANAS METOŽU IZPĒTE UN IZSTRĀDE : promocijas darbs / V.Karevs ; zinātniskais vadītājs M.Mezītis ; Rīgas Tehniskā universitāte. ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE. Industriālās elektronikas un elektrotehnikas inst. Rīga : [RTU], 2012. 175 lp.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196