Virtuālo tālmācības nodarbību pielietojums vispārējās izglītības skolotāju tālākizglītības kursā
Sabiedrība, integrācija, izglītība: starptautiskās zinātniskās konferences materiāli 2012
Ilze Auziņa, Zigmunds Buliņš, Jurijs Lavendels, Vjačeslavs Šitikovs, Jurijs Šteinmans

Aprakstīta interaktīvo tālmācības nodarbību metodika, kas ļauj lektoram pielāgoties attālinātajai auditorijai, dod iespēju klausītājiem uzdot jautājumus un saņemt konsultācijas, klausītājam un lektoram vienlaicīgi attālināti strādājot ar vienu aplikāciju. Metodikas tehniskā realizācija balstās uz attālinātu servera sesijas vienlaicīgu vadību no apmācāmā un lektora puses. Metodika tika izmantota, mācot bilingvālās izglītības skolotājiem kursu vadības sistēmas MOODLE lietojumus. Ir veikta klausītāju aptauja. Izmantojot aptaujas rezultātus, ir izdarīti secinājumi par tālāko metodikas pielietošanu un pilnveidošanu


Atslēgas vārdi
Interactive distance teaching and learning, remote control of server sesion, survey of learners
Hipersaite
http://www.ru.lv/ckfinder/userfiles/RAweb/Saturs/zinatne/zinatniskie_instituti/personas_socializacijas_petijumu_instituts/publikacijas/Sabiedriba_integracija_izglitiba_II_dala_2012.pdf#page=339

Auziņa, I., Buliņš, Z., Lavendels, J., Šitikovs, V., Šteinmans, J. Virtuālo tālmācības nodarbību pielietojums vispārējās izglītības skolotāju tālākizglītības kursā. No: Sabiedrība, integrācija, izglītība: starptautiskās zinātniskās konferences materiāli. 2.daļa, Latvija, Rēzekne, 25.-26. maijs, 2012. Rēzekne: RA Izdevniecība, 2012, 339.-348.lpp. ISSN 1691-5887.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196