Inovāciju un imitācijas modeļu izmantošana uzņēmējdarbības stratēģiskajā vadīšanā
Daugavpils Universitātes 55. starptautiskās zinātniskās konferences tēzes 2013
Pāvels Lindemanis

Mūsdienās uzņēmējdarbībā aizvien aktuālāka kļūst imovācija. Ar šo terminu saprot inovācijas un imitācijas kombināciju, kas paredz kāda uzņēmuma (konkurentu) produktu, procesu, stratēģiju u.c. procesu imitācijas uzlabotu vai savam vadības stilam modificētu versiju.


Atslēgas vārdi
innovation, imitation, strategic management
Hipersaite
http://www.dukonference.lv/files/proceedings_of_conf/Tezes_2013.pdf

Lindemanis, P. Inovāciju un imitācijas modeļu izmantošana uzņēmējdarbības stratēģiskajā vadīšanā. No: Daugavpils Universitātes 55. starptautiskās zinātniskās konferences tēzes, Latvija, Daugavpils, 10.-12. aprīlis, 2013. Daugavpils: 2013, 113.-113.lpp. ISBN 9789984146126.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196