Sociālo zinību skolotāju mācīšanas stratēģiju izvēle
2014
Andris Kupšāns, Svetlana Ignatjeva

Svarīgi ir pētīt kontekstus, kuri sociālo zinību skolotājiem dod iespēju radīt savas personiskās profesionālās teorijas kā kodolu, kas ļauj īstenot sociālo zinību misiju mainīgos apstākļos, kad dažādos līmeņos notiek reformas, kas būtiski dezorientē vai kaut kādā citā veidā ietekmē interesi par sociālo zinību skolotāja darbu.


Atslēgas vārdi
social sciences, professional competence, instructionism, constructivism

Kupšāns, A., Ignatjeva, S. Sociālo zinību skolotāju mācīšanas stratēģiju izvēle. Humanitārās un sociālās zinātnes. Nr.22, 2014, 36.-41.lpp. ISSN 1407-9291. e-ISSN 2255-8543.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196