Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas kā līdzeklis starpnozaru disciplīnu izveidei
2014
Igors Ivaškins

Raksta mērķis ir teorētisks pētījums par starpdisciplīnu ietekmi uz mācību procesu. Darba uzmanības centrā ir trīs studiju kursa komponenti – informācijas un komunikācijas tehnoloģijas (IKT), studiju kurss/mācību priekšmets un pedagoģija. Starpdisciplīnu ietekmes rezultātā radās jauns IKT pielietojums un noformējās jauns e-studiju kurss. Šajā rakstā e-studiju kurss ir svešvalodas mācīšana un mācīšanās, pielietojot IKT, kā svešvaloda izvēlēta angļu valoda. Rakstā analizētas mūsdienu latviešu un ārzemju e-kursa interpretācijas.


Atslēgas vārdi
information, communication, pedagogy, interdiscipline, e-study course, language learning

Ivaškins, I. Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas kā līdzeklis starpnozaru disciplīnu izveidei. Humanitārās un sociālās zinātnes. Nr.22, 2014, 112.-116.lpp. ISSN 1407-9291. e-ISSN 2255-8543.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196