Ilgtspējību veicinošas aktivitātes skolās. Baltinavas vidusskolas katlu mājas CO2 emisiju kompensācija
Konference "Vides zinātne un izglītība Latvijā un Eiropā": tēžu krājums 2014
Dzintra Slišāne

Domājot par iespējām nelielai lauku skolai kļūt par aktīvu vietējā rīcības plāna Agenda 21 līdzdalībnieci tika pētīta iespēja iesaistīt skolēnus skolas radīto CO2 emisiju kompensēšanas pasākumā, tādējādi kompensējot skolas katlu mājas radītās emisijas un nodrošinot skolēniem praktisku apmācību par klimata pārmaiņām un cilvēku atbildību pret vidi. Sistēmdinamikas pieeja tika izmantota piedāvātās politikas validācijai. Rezultāti parāda, ka šī pieeja nesniedz vērā ņemamu CO2 samazinājumu, taču skolēnu izglītošana rada sociālus ieguvumus.


Atslēgas vārdi
CO2 emissions, sustainability, Systems Dynamics
Hipersaite
http://www.lvzsa.lv/sites/default/files/tezu_krajums_videszinateneunizglitiba_2014.pdf

Slišāne, D. Ilgtspējību veicinošas aktivitātes skolās. Baltinavas vidusskolas katlu mājas CO2 emisiju kompensācija. No: Konference "Vides zinātne un izglītība Latvijā un Eiropā": tēžu krājums, Latvija, Rīga, 24.-24. oktobris, 2014. Rīga: 2014, 21.-22.lpp. ISBN 97899341433111.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196