Zinātniskās darbības atbalsta sistēma
Latviešu English

Publikācija: HTML5 in Development of Assessment Tasks for e-Learning

Publikācijas veids Publikācija RTU zinātniskajā žurnālā
Pamatdarbībai piesaistītais finansējums Nav zināms
Aizstāvēšana: ,
Publikācijas valoda English (en)
Nosaukums oriģinālvalodā HTML5 in Development of Assessment Tasks for e-Learning
Pētniecības nozare 2. Inženierzinātnes un tehnoloģijas
Pētniecības apakšnozare 2.2. Elektrotehnika, elektronika, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas
Autori Kateryna Synytsya
Natālija Prokofjeva
Aleksejs Grocevs
Vladimirs Tomko
Atslēgas vārdi Assessment, assessment task types, e-learning, HTML5, Internet technologies
Anotācija The paper describes various types of assessment tasks that are used in e-learning environments and studies the use of HTML5 in the development of user interface elements for e-learning systems. Popular existing practices of HTML5 user interface design are examined, and some examples relevant to e-learning environments are provided.
DOI: 10.1515/acss-2014-0020
Atsauce Synytsya, K., Prokofjeva, N., Grocevs, A., Tomko, V. HTML5 in Development of Assessment Tasks for e-Learning. Applied Computer Systems. Nr.16, 2014, 105.-110.lpp. ISSN 2255-8683. e-ISSN 2255-8691. Pieejams: doi:10.1515/acss-2014-0020
Pilnais teksts Pilnais teksts
ID 19858