Vidusskolēnu pašaudzināšanas diskursa izkopšana latviešu valodas un literatūras apguvē
2015
Inga Sokolova, Jeļena Davidova

21. gadsimta skolā audzināšanas un pašaudzināšanas procesā ir vērojama problēma, kas sakņojas mūsdienu sabiedrības heterogēnajā iedabā: no vienas puses, tiek aktualizēts patērētāju sabiedrības pasaules redzējums; no otras puses, jau kopš 20. gadsimta deviņdesmitajiem gadiem vērojama kultūras paradigmas maiņa. Raksta mērķis ir noteikt vidusskolēna pašaudzināšanas diskursa īpatnības, kas tiek aktualizētas latviešu valodas un literatūras stundās.


Atslēgas vārdi
discourse of self-development, secondary school student, text

Sokolova, I., Davidova, J. Vidusskolēnu pašaudzināšanas diskursa izkopšana latviešu valodas un literatūras apguvē. Humanitārās un sociālās zinātnes. Nr.25, 2015, 13.-19.lpp. ISSN 1407-9291. e-ISSN 2255-8543.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196