Dizains un inovācijas biznesa vidē
Material Sciences. Textile and Clothing Technology 2016
Kristīne Līdaka, Andra Ulme

Rakstā ir dots ieskats dizaina un inovāciju pamatprincipos, dizaina nozīmē biznesa vides attīstībai. Šī raksta mērķis ir izpētīt dizaina un inovāciju būtību, skaidrot dizaina nepieciešamību organizāciju uzbūvē un dizaina ietekmi uz ekonomiku. Dizains jau sen vairs nenozīmē tikai skaistu formu, tam ir daudz plašāka nozīme un tas aptver vairākas jomas, kuras netiek saistītas ar dizainu to klasiskajā izpratnē, kā, piemēram, inženierija un medicīna vai bizness. Mūsdienās dizains ir neatņemama organizāciju sastāvdaļa, kā pamatakmens veiksmīgai to pastāvēšanai. Rakstā tiek analizēti Latvijas uzņēmumi, kas integrē dizainu savā darbībā, kā arī sniegts ieskats kā varētu attīstīt dizaina uzplaukumu valstiskā līmenī biznesa vidē, balstoties uz Lielbritānijas pieredzi.


Atslēgas vārdi
design, innovation, theory of design, design in organisations, design concepts.
DOI
10.7250/mstct.2016.005

Līdaka, K., Ulme, A. Dizains un inovācijas biznesa vidē. Material Sciences. Textile and Clothing Technology, 2016, Vol.11, 35.-41.lpp. ISSN 1691-3132. e-ISSN 2255-8888. Pieejams: doi:10.7250/mstct.2016.005

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196