Tolerances jēdziens pedagoģijā
Humanitārās un sociālās zinātnes 2017
Jana Buboviča, Aija Studente

Izglītības procesā, veidojot attieksmi pret sevi, citiem, ģimeni, sabiedrību, kultūru, darbu, dabu un valsti, tiek izkopta: cieņa pret līdzcilvēku, dzīvību un dabu; godīgums; taisnīgums; atbildība; solidaritāte; tolerance (iecietība); brīvība, centība; līdzcietība; mērenība; drosme. Raksta mērķis: raksturot tolerances jēdziena teorijas un apzināt tolerances būtību pirmsskolā. Raksta uzdevums: analizēt zinātnisko literatūru par pētījuma problēmu. Pirmsskolas izglītība ir pirmā izglītības pakāpe Latvijas izglītības sistēmā, kurā notiek bērna personības daudzpusīga veidošanās – gan veselības stiprināšana, gan sagatavošanās pamatizglītības ieguvei. Pirmsskolas izglītība ir ikviena indivīda, ikviena Latvijas sabiedrības locekļa izglītības pamats.


Atslēgas vārdi
pre-school, tolerance, education

Buboviča, J., Studente, A. Tolerances jēdziens pedagoģijā. Humanitārās un sociālās zinātnes, 2017, Vol.27, 5.-14.lpp. ISSN 1407-9291. e-ISSN 2255-8543.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196