E-Pedagoģijas satura pilnveide
Humanitārās un sociālās zinātnes 2017
Alvars Baldiņš

E-pedagoģija kā pedagoģijas zinātnes apakšnozare pašlaik atrodas attīstības sākumā. Rakstā, izmantojot teorētisko avotu analīzes metodi, tiek apkopota e-pedagoģijas teorijas un prakses esošā pieredze. Tiek piedāvāts e-pedagoģijas satura pilnveides variants. Īpaša vērība tiek pievērsta audzināšanas jautājumu iekļaušanai e-pedagoģijas saturā, kas tajā līdz šim nav bijis aktualizēts. Autora idejas dod iespēju veidot studiju kursus un pedagoģisko praksi, kas respektē mūsdienu digitālo tehnoloģiju radīto iespaidu uz cilvēka sociālo uzvedību.


Atslēgas vārdi
e-pedagogy, education process, upbreading process, digital technology, e-didactics

Baldiņš, A. E-Pedagoģijas satura pilnveide. Humanitārās un sociālās zinātnes, 2017, Vol.27, 41.-50.lpp. ISSN 1407-9291. e-ISSN 2255-8543.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196