Estētikas kategorijas reklāmā
Humanitārās un sociālās zinātnes 2017
Guna Matule

ētījuma m ērķis i r i zanalizēt r eklāmās i zmantotos p aņēmienus, kā arī izpētīt, kādā veidā reklāmas paņēmienos tiek integrētas estētikas teorijas, kā reklāma adaptē mākslā jau sen aprobētos estētiskās komunikācijas veidus ar sabiedrību. Uzmanība tiek pievērsta arī jautājumam par pretrunām starp estētikas un ētikas kategorijām reklāmā. Pētījuma priekšmets – estētisko kategoriju izmantojums reklāmās.


Atslēgas vārdi
aesthetic categories, methods of advertising, ethics of advertising, effectiveness of advertising

Matule, G. Estētikas kategorijas reklāmā. Humanitārās un sociālās zinātnes, 2017, Vol.27, 104.-113.lpp. ISSN 1407-9291. e-ISSN 2255-8543.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196