Izglītības kvalitātes paaugstināšana- vīzija par zinošiem, radošiem un atbildīgiem studentiem
Boundary Field Problems and Computer Simulation 2017
Sarmīte Čerņajeva

Visā pasaulē jautājumi, kas saistīti ar izglītības sistēmas efektivitāti un kvalitāti, ir ļoti aktuāli. Sākot no nākamā, 2018./2019. mācību gada, skolās un pirmsskolas iestādēs (bērniem no 1,5 līdz 18 gadiem) Latvijā sāks pakāpenisku pāreju uz uzlabotu izglītības saturu un atbilstošu mācību metožu maiņu, kā rezultātā skolēni attīstīs zināšanas, prasmes attieksmes atbilstoši 21. gadsimta vajadzībām. Valsts izglītības programmas (VISC) projekts "Kompetences pieeja mācību saturam" paredz izveidot atbalsta mehānismus skolām un skolotājiem, pašvaldībai un vecākiem, lai piecu gadu laikā veiksmīgi mainītu mācību metodes.


Atslēgas vārdi
Attitude, mathematics, teaching approach, learning process
DOI
10.7250/bfpcs.2017.007
Hipersaite
https://bfpcs-journals.rtu.lv/issue/view/113

Čerņajeva, S. Izglītības kvalitātes paaugstināšana- vīzija par zinošiem, radošiem un atbildīgiem studentiem. Boundary Field Problems and Computer Simulation, 2017, Vol.56, 50.-52.lpp. ISSN 2255-9124. e-ISSN 2255-9132. Pieejams: doi:10.7250/bfpcs.2017.007

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196