Latviešu valodas kā svešvalodas docēšana multilingvālā klasē: Ungārijas pieredze
Society, Integration, Education : Proceedings of the Scientific Conference. Vol.3 2018
Lāsma Gaitniece

Autore no 2007. gada 1. septembra līdz 2013. gada 31. augustam ir docējusi studiju kursus latviešu valodā kā svešvalodā, latviešu literatūrā, folklorā, etnoģenēzē, Latvijas vēsturē un mākslas vēsturē Rietumungārijas Universitātē (Nyugat-magyarországi Egyetem Savaria Egyetemi Központ). Sešos studiju gados uzkrāta pieredze latviešu valodas kā svešvalodas mācīšanā ungāru studentiem. Raksta mērķis ir atklāt latviešu valodas mācīšanas praksi Rietumungārijas Universitātē un analizēt galvenās grūtības, ar ko nākas saskarties docētājam, pasniedzot latviešu valodu ārpus Latvijas. Autore arī mēģinājusi sniegt ieteikumus, kā šīs grūtības varētu risināt.


Atslēgas vārdi
The Latvian language as a foreign language, Latvian language lecturers, popularisation of the Latvian language and culture.
Hipersaite
http://journals.rta.lv/index.php/SIE/article/view/3226/3095

Gaitniece, L. Latviešu valodas kā svešvalodas docēšana multilingvālā klasē: Ungārijas pieredze. No: Society, Integration, Education : Proceedings of the Scientific Conference. Vol.3, Latvija, Rezekne, 25.-26. maijs, 2018. Rezekne: Rezekne Academy of Technologies, 2018, 490.-500.lpp. ISSN 1691-5887.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196