Raksts ir veltīts problēmām, kas ir saistītas ar apmācāmo adaptīva atbalsta nodrošināšanu intelektuālās mācību sistēmās laikā, kad apmācāmie risina praktiskas problēmas. Izstrādātās intelektuālās mācību sistēmās esošo atbalsta stratēģiju analīzes rezultāti ir doti un identificētās problēmas ir uzsvērtas. Intelektuālas mācību sistēmas jēdziens un arhitektūras sastāvdaļas ir definētas. Pieeja, kas nodrošina šādu sistēmu lielākās adaptīvas spējas, piedāvājot divus problēmrisināšanas režīmus un izmantojot divlīmeņu mājienu modeli, ir aprakstīta. Pieeja ir realizēta intelektuālā mācību sistēmā Minimaksa algoritmam. Saskaņā ar piedāvāto pieeju apmācāmais risina problēmas režīmā, kas ir vislabāk viņam/viņai piemērots, un saņem vispiemērotāko mājienu.