Advances in Intelligent Tutoring Systems: Problem-Solving Modes and Model of Hints
International Journal of Computers, Communication and Control 2007
Alla Anohina-Naumeca

Raksts ir veltīts problēmām, kas ir saistītas ar apmācāmo adaptīva atbalsta nodrošināšanu intelektuālās mācību sistēmās laikā, kad apmācāmie risina praktiskas problēmas. Izstrādātās intelektuālās mācību sistēmās esošo atbalsta stratēģiju analīzes rezultāti ir doti un identificētās problēmas ir uzsvērtas. Intelektuālas mācību sistēmas jēdziens un arhitektūras sastāvdaļas ir definētas. Pieeja, kas nodrošina šādu sistēmu lielākās adaptīvas spējas, piedāvājot divus problēmrisināšanas režīmus un izmantojot divlīmeņu mājienu modeli, ir aprakstīta. Pieeja ir realizēta intelektuālā mācību sistēmā Minimaksa algoritmam. Saskaņā ar piedāvāto pieeju apmācāmais risina problēmas režīmā, kas ir vislabāk viņam/viņai piemērots, un saņem vispiemērotāko mājienu.


Atslēgas vārdi
intelligent tutoring system, problem-solving mode, hint
Hipersaite
http://journal.univagora.ro/?page=article_details&id=70

Anohina-Naumeca, A. Advances in Intelligent Tutoring Systems: Problem-Solving Modes and Model of Hints . International Journal of Computers, Communication and Control, 2007, Vol.2, No.1, 48.-55.lpp. ISSN 1841-9836. e-ISSN 1841-9844.

Publikācijas valoda
English (en)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196