Klientu apmierinātības noteikšana dzīvojamo māju pārvaldības nozarē
Juridiskās koledžas zinātniskie raksti 2018
Iveta Amoliņa

Rakstā apskatīta klientu apmierinātības noteikšanas nepieciešamība, to lietošanas iespējas nekustamā īpašuma pārvaldīšanas uzņēmumos. Nepieciešams pārzināt kādi ir būtiskākie elementi, kas nepieciešami klientu apmierinātības noteikšanā nekustamā īpašuma pārvaldīšanas uzņēmumos. Uzņēmumu sekmīgai darbībai būtiska ir klientu apmierinātības aptaujas anketas ieviešana, kas dod iespēju iegūt informāciju par klientu vajadzībām un kontrolēt sniegto pakalpojumu kvalitāti, lai augstā līmenī uzturētu vienu no pamatvērtībām – klientu apkalpošanas kvalitāti. Rakstā tiks analizēti pētījuma rezultāti, kas iegūti aptaujājot nekustamā īpašuma pārvaldīšanas uzņēmuma klientus. Noslēgumā tiek sniegti priekšlikumi uzņēmuma turpmākai darbībai, lai uzlabotu klientu apmierinātību.


Atslēgas vārdi
klientu apmierinātība, novērtēšanas metodes, nekustamā īpašuma pārvaldīšanas uzņēmums, dzīvojamās mājas

Amoliņa, I. Klientu apmierinātības noteikšana dzīvojamo māju pārvaldības nozarē. Juridiskās koledžas zinātniskie raksti, 2018, , 86.-99.lpp. ISSN 1691-5992.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196