Promocijas darbs ir izstrādāts scenārijos sakņotās imitējošo spēļu vadības jomā. Pētījumu objekts ir biznesa imitējošās spēles. Pētījuma priekšmets ir biznesa imitējošo spēļu dinamisko scenāriju ģenerēšanas, simulācijas un vadības metodes, kā arī to lietošana mācību procesā. Promocijas darba mērķis ir izstrādāt integrētu pieeju imitējošo spēļu dinamisko scenāriju ģenerēšanai, modelēšanai un vadībai, kas nodrošina imitējošo spēļu pārvaldību atbilstoši mācību saturam. Darbā ir izpētīta imitējošo spēļu būtība un to loma mācību procesā, apzināti to priekšrocības un trūkumi. Ir izstrādāts imitējošo spēļu scenāriju koncepts, kas ļauj nodrošināt spēles efektīvu pārvaldību, lietojot formālās metodes. Ir izstrādāta imitējošo spēļu scenāriju pārvaldības integrētā pieeja un aprakstīta scenāriju ģenerēšanas, simulācijas un vadības procedūra, kā arī tās realizācijas mehānismi. Integrētā scenāriju pārvaldības pieeja ir praktiski realizēta ECLIPS piegādes ķēdes vadības spēlē un ILMG loģistikas vadības spēlē. ECLIPS spēlei ir izstrādāts piegādes ķēdes konceptuālais modelis un posmu darbības algoritmi atbilstoši periodiskās un nepārtrauktās krājumu pārbaudes stratēģijām; aprakstīti izpildes rādītāji, kas ļauj novērtēt un salīdzināt dažādu scenāriju efektivitāti un izstrādāts spēles scenāriju pārvaldības rīks, kas ļauj modelēt un eksperimentāli novērtēt scenārijus pirms tie tiek piedāvāti studentiem. ILMG spēlei ir izstrādāts ietvars, kas nodrošina ILMG spēles pārvaldību ar aģentiem. Realizēts spēles aģents, kas nodrošina scenāriju ģenerēšanu, kā arī aģents – virtuālais spēlētājs, kas nodrošina ģenerētā scenārija simulāciju un ļauj novērtēt scenārijus pirms tie tiek integrēti studiju procesā kāda noteikta kursa ietvaros.