Mācību grāmata "Jauninājumu ieviešana tirgū" ir veltīta studentu zinātniski pētnieciskā darba efektīvai organizācijai mūsdienu universitātes vidē. Šī mācību grāmata ir radušies sadarbības rezultātā starp Rīgas Tehnisko universitāti (Latvija), Franciska Skorinas Gomeļas Valsts Universitāti (Baltkrievija), Kryvyi Rih Nacionālo Universitāti (Ukraina) un Splitas Universitāti (Horvātija), un tā prezentē universitāšu labāko praksi studentu radošuma attīstībā un inovāciju veicināšanā. Grāmatā ir arī apkopota zinātnisko institūciju darba rezultātu pieredze, izklāstīti veiksmīgu ideju komercializācijas piemēri un produktu radīšanas posmi. Darbā ir apkopota vairāku autoru kolektīvu personīgā pieredze, kas ir iegūta, aktīvi izstrādājot dažādus tirgus produktus, veicot zinātniskus pētījumus enerģētikas nozares elektrotehnikas apakšnozarē, kā arī spēka elektronikā, elektriskās piedziņas jomā, elektrotransportā un elektrotehnoloģiju automatizācijas jomā. Grāmatā ir apkopota četru zinātnisko kolektīvu pieredze mārketingā, e-komercijā, informācijas un komunikāciju tehnoloģijās, elektronikas un elektrotehnikas tehnoloģiju attīstībā no idejas līdz tirgus produkta līmenim. Autoru kolektīvs cer, ka šī mācību grāmata būs noderīga studentiem, kas tikai izmēģina, savus spēkus inovāciju ieviešanā, palīdzot viņiem ātri un efektīvi izstrādāt, ieviest un organizēt pārdošanu, komercializējot savu inovatīvo produktu.