Dzelzceļš ir milzīgs mehānisms. Lai nodrošinātu nepārtrauktu vilcienu kustību, visām ierīcēm ir jāstrādā bez atteicēm, un gadījumā, ja notiek bojājums, tas pēc iespējas ātrāk ir jānovērš. Lai visas ierīces strādātu normāli, tās ir jāapkalpo. Katrai ierīcei ir noteiktas attiecīgas tehniskās pārbaudes atbilstoši laika grafikiem. Viena no nozīmīgākajām ierīcēm drošai vilciena kustības organizēšanai ir luksofors. Tas nozīmē, ka luksoforiem ir jānodrošina apkalpošana un remonts. Elektromehāniķim ir jāapkalpo katrs luksofors, lielākā daļa no kuriem ir masta luksofori, un tas nozīmē, ka, tos apkalpojot, elektromehāniķim ir jākāpj augstumā (no 5 līdz 15 metriem). Pētījuma mērķis ir izpētīt un izstrādāt priekšlikumus darbam augstumā. Lai mazinātu traumatisma faktorus luksoforu apkalpošanas laikā, ir jāpalielina elektromehāniķa drošība. Priekšlikums ir luksofora kāpnes aprīkot ar margām, lai, elektromehāniķim paklūpot, viņš būtu pasargāts no traumatisma.