Zināšanu plūsmas pētījumi e-studiju vidē
2022
Iveta Daugule

Aizstāvēšana
19.12.2022. 12:30, Kronvalda bulvāris 1, 200.aud.

Zinātniskais vadītājs
Atis Kapenieks

Recenzenti
Anita Jansone, Māris Vītiņš, Päivi Aarreniemi-Jokipelto

Promocijas darbā pētītas zināšanu pārneses īpašības, mācību analītikas attīstības tendences, kā arī studentu iesaistes veicināšanas paņēmieni. Veikti praktiski eksperimenti, lai rastu paņēmienus, kā novērtēt zināšanu pārneses īpašības, studentu iesaisti mācību procesā un piedāvātā kursa satura kvalitāti. Pētījuma gaitā izstrādātā KAM metode un zināšanu apguves virsma ļauj mācībspēkiem izprast tiešsaistes kursu studentu zināšanu apguves progresu un iesaisti, kā arī konstatē nepilnības kursa saturā, tādējādi radot iespējas uzlabot mācību procesu.


Atslēgas vārdi
zināšanu pārnese, mācību analītika, zināšanu apguves monitorings, zināšanu apguves virsma
DOI
10.7250/9789934228469

Daugule, Iveta. Zināšanu plūsmas pētījumi e-studiju vidē. Promocijas darbs. Rīga: [RTU], 2022. 162 lpp.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196