2020. gada martā Covid-19 pandēmija izraisīja plašas izmaiņas izglītības sistēmā. 2022. gada novembrī hibrīdmācības, tālmācība, jauktās, attālinātās, tiešsaistes un virtuālās mācības jau kļuva par jaunu normu mūsdienu sabiedrības sastapto grūtību dēļ. Tomēr jautājums par jaunās realitātes īsto nosaukumu joprojām ir aktuāls. Šī pētījuma mērķis ir izskaidrot atšķirību starp sešiem iepriekš minētajiem nosaukumiem, kas nosaka dažādus mācību veidus un izvēlēties mūsdienu reālijām atbilstošu nosaukumu, ņemot vērā valodas mācības prasības Latvijā. Šajā pētījumā izmantots literatūras pārskats, kura mērķis ir analizēt sešu izvēlēto mācīšanās veidu definīcijas un raksturojumus, kā arī noteikt atšķirības un līdzības starp tiem. Dokumentu analīzes metode tiks izmantota, lai izpētītu izvēlēto mācību veidu izmantošanas kontekstu Latvijas plašsaziņas līdzekļos; aptaujas pētījuma metode tiek veikta, lai noskaidrotu Rīgas Tehniskās universitātes pirmā kursa studentu asociācijas, uzskatus, priekšstatus par katru no minētajiem mācību veidiem.