Promocijas darba temats izvēlēts, lai izpētītu un pārbaudītu vācu valodas apguves iespējas DSD skolās (vācu valodas diploma skolas jeb DSD skolas; vācu valodā akronīms DSD nozīmē – Deutsches Sprachdiplom) un pilnveidotu valodu apguves procesu daudzvalodības kontekstā. Pētījuma mērķis ir teorētiski izpētīt un praksē pārbaudīt, kā vācu valodas apguve veicina skolēnu attieksmi un motivāciju svešvalodu apguvē, konstatējot pedagoģiski nosacītus faktorus, kas veicina vai kavē daudzvalodības attīstību Latvijas izglītībā. Pētījumā ir: 1) raksturota Eiropas izglītības iestādēs īstenotā daudzvalodības didaktika un atklātas tās būtiskākās pazīmes Latvijas valodu izglītības kontekstā; 2) teorētiski izstrādāts konceptuālais pamatojums daudzvalodības didaktikas pakāpeniskai aprobācijai Latvijas skolās, kur viena no prioritātēm ir kvalitatīva vairāku svešvalodu apguve (šeit: DSD skolās); 3) veikta daudzvalodības didaktikas pamatprincipu izpēte un izklāsts, kā arī atklātas iespējas citu moderno mācību stratēģiju un paņēmienu iekļaušanai valodu mācībās, kas veicina skolēnu motivāciju un radošumu vairāku valodu apguvē un tālāku integrāciju daudzvalodu sabiedrībā; 4) apkopoti galvenie faktori, kas ietekmē daudzvalodīgas sabiedrības veidošanos Latvijā; 5) izstrādāts konceptuālais pamats daudzvalodības didaktikas attīstībai valodu mācībās skolā, ko raksturo uz alternatīviem didaktikas principiem un stratēģijām balstīta inovatīva pieeja moderno valodu apguvē.