Promocijas darbs ir starpdisciplinārs pētījums lietišķajā valodniecībā, kurā skatītas mūsdienu valodniecības teorijas korelācijā ar svešvalodas didaktikas attīstību, izvērtējot arī franču valodas mācību priekšmeta tradīcijas Latvijā. Lingvodidaktika balstās uz starpnozaru pētījumiem lingvistikā un didaktikā par to, kā izveidot zinātniski pamatotu un konceptuāli strukturētu valodas mācības sistēmu. Promocijas darba pētījuma teorētisko pamatu veido lingvistikas teorijas, kuru centrā ir valodas kā mācību priekšmeta saturs, t. i., ko mācīt un mācīties; taču lingvodidaktikas uzmanības lokā ir jautājums, kā padarīt efektīvāku mācīšanas un mācīšanās procesu saistībā ar franču valodas kā trešās valodas mācību priekšmeta mērķi, uzdevumiem, metodēm, mācību organizācijas formām un metodiskajiem paņēmieniem komunikatīvās, valodas un sociokultūras kompetences attīstīšanai. Pētījuma objekts ir franču valodas kā trešās valodas vēsturiskā attīstība Latvijā un teorētisko atziņu kontekstualizācija empīriskajā izpētē. Pētījuma priekšmets ir franču valodas mācības satura izveides principi un mainīgums leksiski semantiskajā mācību līmenī. Promocijas darba mērķis ir raksturot franču valodas mācības saturu leksiski semantiskajā līmenī vēsturiskās attīstības gaitā Latvijā un, balstoties uz trešās valodas apguves un psiholingvistikas teorijām, izstrādāt Latvijas skolēnu vajadzībām atbilstošu franču valodas kā trešās valodas mācību koncepcijas izveides principus leksiski semantisko elementu apguvei vidusskolā. Pētījumam izvirzītā mērķa zinātniskais aspekts paredz iegūt teorētisku, zinātniski pamatotu izpratni par leksikas apstrādes un apguves procesu trešajā valodā. Savukārt pētījuma mērķa praktiskais aspekts ir saistīts ar franču valodas mācības teorijas un prakses pilnveidi, lai pētījumā iegūto pieredzi un apkopotos rezultātus izmantotu Latvijas situācijai piemērota un skolēnu vajadzībām atbilstoša franču valodas mācību procesa organizācijai, īstenojot plurilingvālo pieeju.