Ingūnas Lāces promocijas darbs pedagoģijas zinātnē augstskolas pedagoģijas apakšnozarē „ Pedagoģiskais pašvērtējums topošā skolotāja karjeras attīstībā” izstrādāts Liepājas Universitātes Izglītības zinātņu institūtā Dr.paed., asociētās profesores Ilzes Miķelsones vadībā laika posmā no 2008.gada līdz 2014.gadam. Promocijas darba mērķis ir izstrādāt zinātniski pamatotu topošo skolotāju karjeru veicinošu pašvērtējuma organizācijas didaktisko modeli. Pētījuma aktualitāte pamatojas vairākās neatrisinātās pretrunās: topošo skolotāju sagatavošana tiek orientēta uz statisku mērķi – pedagoga kompetence, kas atbilst profesijas standartam un tiek konstatēta pārbaudījumos ar docētāja novērtējumu, taču karjeras mērķtiecīga pašvadība prasa regulāru pašvērtējumu, kas orientēts uz esošo sasniegumu un tālāko vajadzību apzināšanu; skolotāji un studenti vērtēšanā tiek rosināti orientēties uz citu vajadzībām (sabiedrības, skolēnu u.tml.), savukārt, veiksmīgai karjerai raksturīga zināma gandarījuma izjūta visās, arī personiskās dzīves, jomās; vērtēšanas saturs un organizācija augstskolā orientēta uz jauniešu attīstības vajadzībām, taču augstskolas studenti ir attiecināmi arī uz pieaugušo vecumposmu, kā arī augstskolā studē cilvēki ar jau iegūtu citu profesionālo izglītību un dažādu profesionālā darba pieredzi, kas vairs neatbilst līdzšinējām vērtēšanas pieejām. Promocijas darba autore analizē pašvērtējuma nozīmību indivīda dzīves un karjeras attīstībā, kā arī pedagoģiskā pašvērtējuma būtību un definē jēdzienu skolotāja karjera. Uz zinātniskās literatūras analīzes pamata par skolotāja kompetenci, karjeras būtību, tās attīstību un to ietekmējošiem nosacījumiem promocijas darbā formulēti skolotāja karjeras kritēriji un rādītāji. Empīriskā pētījuma rezultāti apstiprina izvirzīto hipotēzi par skolotāja karjeru veicinoša pedagoģiskā pašvērtējuma organizācijas nosacījumiem. Pamatojoties uz empīriskā pētījuma rezultātiem, ir konstruēts un aprakstīts skolotāja karjeru veicinošs pedagoģiskā pašvērtējuma organizācijas didaktiskais modelis. Pētījuma bāzi veido 410 Latvijas vispārizglītojošo skolu skolotāji un 215 skolotāju izglītības programmu studenti.