Radaru diagrammu izmantošana inovāciju novertēšanā mazaja biznesā Rakstā dota inovāciju klasifikācija un raksturojumi, kas ietekmēs inovācijas veida izvēli mazaja biznesā. Piedāvāti kritēriji, kas raksturo mazā uzņēmuma attīstības veiksmes ar ballu sistēmas palīdzību, proti: imidžs, atpazīstamība, darbinieku izglītības līmenis, kvalitātes nodrošināšana u.c. Vienreizējo un komplekso pakalpojumu attīstības modeļi parādīti radara diagrammās, kurās redzama mazā uzņēmuma nākotnes iespējas inovācijas politikas īstenošanas rezultatā, ņemot vērā, ka valstij atrodoties Eiropas Savienībā, ir pieejams plašs tirgus. Inovācijas efekts izpaužas jaunajos produktos un pakalpojumos, ko piedāvā mazais bizness, kā arī jāgaida ekonomisko rādītāju paaugstināšanās mazajā uzņēmumā.