Radaru diagrammu izmantošana inovāciju novērtēsanā mazajā biznesā
2008
Nataļja Ivanova, Ludmila Vasiļjeva

Radaru diagrammu izmantošana inovāciju novertēšanā mazaja biznesā Rakstā dota inovāciju klasifikācija un raksturojumi, kas ietekmēs inovācijas veida izvēli mazaja biznesā. Piedāvāti kritēriji, kas raksturo mazā uzņēmuma attīstības veiksmes ar ballu sistēmas palīdzību, proti: imidžs, atpazīstamība, darbinieku izglītības līmenis, kvalitātes nodrošināšana u.c. Vienreizējo un komplekso pakalpojumu attīstības modeļi parādīti radara diagrammās, kurās redzama mazā uzņēmuma nākotnes iespējas inovācijas politikas īstenošanas rezultatā, ņemot vērā, ka valstij atrodoties Eiropas Savienībā, ir pieejams plašs tirgus. Inovācijas efekts izpaužas jaunajos produktos un pakalpojumos, ko piedāvā mazais bizness, kā arī jāgaida ekonomisko rādītāju paaugstināšanās mazajā uzņēmumā.


Atslēgas vārdi
uzņēmums, uzņēmējdarbība, inovācijas, radaru diagramma

Ivanova, N., Vasiļjeva, L. Radaru diagrammu izmantošana inovāciju novērtēsanā mazajā biznesā. Ekonomiskie pētījumi uzņēmējdarbībā. Nr.6, 2008, 56.-62.lpp. ISSN 1691-0737.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196