Rakstā apskatīts un novērtēts Latvijā jauns SMS lietojums – klausītāju atbilžu reģistrēšana un analīze lekciju laikā. Autori ir izstrādājuši metodi, kā pasniedzējam nodarbības laikā ar SMS atbalsta sistēmu, kurā tiek izmantotas sekojošās ierīces: pasniedzēja mobilais telefons, studenta mobilais telefons, SMS uztverošais/noraidošais serveris un SMS analīzes serveris, iegūt atgriezenisko saiti no auditorijas. Nodarbību laikā lektors demonstrē sagatavotu jautājumu un vairākas iespējamās atbildes ar norādi, kādu SMS sūtīt, apstiprinot katru no iespējamām atbildēm. Atbildes apkopo elektroniski un tūlīt demonstrē klausītājiem. Tika pētīta klausītāju atsaucības dinamika un novērtētas SMS tehnoloģiju lietošanas iespējas, lai pilnveidotu tradicionālās lekcijas formu.