Arvien būtiskāka nozīme e-pakalpojumu sistēmās tiek pievērsta pakalpojuma kvalitātei. Šajā darbā ir sniegts ieskats pakalpojuma veiktspējas galvenajās īpašībās un aplūkota lielākā un būtiskākā no apkalpojamības veiktspējas īpašībām – paļaujamība. Detalizēti sniegts ieskats tās galvenajā īpašībā – izmantojamībā. Sniegts visu aplūkoto sistēmas īpašību skaidrojums. Kā labākais risinājums izmantojamības nodrošināšanai tiek piedāvāta pārraudzība. Aplūkotas piecas galvenās pārraudzības problēmas: ko tieši sistēmā pārraudzīt, kādā veidā veikt pārraudzību, cik bieži veikt pārraudzību, kā sistēmā konstatēt problēmu, kad un kā par konstatēto sistēmas problēmu paziņot lietotājam. Izmantojot e-pakalpojumu sistēmas piemēru mēģināts rast optimālu risinājumu pārraudzības problēmām. Darba gaitā iegūtā pārraudzības risinājuma raksturojošās iezīmes ir: pārraudzības apstrādes moduļa ieviešana tikai sistēmas ārējā piekļuves punktā, pārraudzība papildinot sistēmu bez aģentu izmantošanas, nepārtraukta pārraudzība, sistēmas iekšējā diagnostika, elastīga nosacījumu definēšana problēmu konstatēšanai, attīstīta lietotāja saskarne