The Concept Map Based Knowledge Assessment System with Reduction of Task Difficulty
2009
Alla Anohina-Naumeca, Egons Lavendelis, Jānis Grundspeņķis

Rakstā ir aprakstīta jēdzienu tīklos sakņota zināšanu vērtēšanas sistēma, kas nodrošina apmācāmajam iespēju mainīt uzdevuma grūtības pakāpi, pieprasot sistēmu ievietot papildus jēdzienus piedāvātajā jēdzienu tīkla struktūrā. Vērtēšanas shēmas gan apmācāmajiem, kas risina oriģinālu uzdevumu, gan tiem, kas izmanto uzdevuma grūtības pakāpes samazināšanas iespēju, ir aprakstītas detaļās. Grūtības pakāpes samazināšanas mehānisms ir izskaidrots. Izstrādātās sistēmas eksperimentālās pārbaudes rezultāti četros studiju kursos ir apspriesti


Atslēgas vārdi
concept map, difficulty reduction, assessment system
DOI
10.1007/978-0-387-78578-3_20
Hipersaite
http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-0-387-78578-3_20?LI=true

Anohina-Naumeca, A., Lavendelis, E., Grundspeņķis, J. The Concept Map Based Knowledge Assessment System with Reduction of Task Difficulty. No: Information Systems Development. Vol.2: Challenges in Practice, Theory and Education. New York: Springer, 2009. 853.-866.lpp. ISBN 9780387785776.

Publikācijas valoda
English (en)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196