Mācību vielas izstrādes process ir kļuvis par radošu. Tajā arvien vairāk tiek pielietotas animācijas, audio, video un citi multividei raksturīgi elementi. Bez šaubām, multivide ievērojami uzlabo mācību vielas efektivitāti. Tomēr, ir jāatzīst, ka vairāku informācijas vižu pielietojums ievērojami sarežģī mācību vielas izstrādi. Animācijas tehnoloģiju uzdevums ir mācību vielas izstrādes procesa atvieglošana, multivides elementu savstarpēja sasaiste un mijiedarbības ar lietotāju nodrošināšana. Savukārt, tehnoloģiju daudzveidības dēļ, piemērotākās tehnoloģijas izvēle kļūst par nopietnu problēmu. Raksta mērķis ir aplūkot Adobe Flash, Adobe Shockwave, Processing un Microsoft WPF/E tehnoloģiju iespējas un pamatkoncepcijas, kā arī mēģināt noskaidrot, kura no šīm tehnoloģijām ir vairāk piemērota mācību vielas izstrādei.