Zināšanu sabiedrības tehnoloģijas un jaunā mūžizglītība
Latvijas vēsture. Jaunie un jaunākie laiki 2009
Atis Kapenieks

Rakstā autors dod savu interpretācijušodienas globālajai krīzei un tās avotiem. Latvijas augstskolas un pašvaldības jau laikus ir veiksmīgi uztvērušas pārejas procesu uz zināšanu sabiedrību būtību, kopš 1998. gadaīstenojot arvien modernākus mūžizglītības paņēmienu un tehnoloģiju attīstības projektus. Tie aptver e-izglītību, m-izglītību un t-izglītību un zināšanu pāraldību. Tagad augstskolu inovatīvās e,m,t-studiju grupas pēta, kā izmantot jaunās krīzes radītās iespējas, lai radītu nākamās aaudzes mūžizglītību.


Atslēgas vārdi
zināšanu sabiedrība, mūžizglītība, krīze, dižķibele, e-izglītība, pētniecība

Kapenieks, A. Zināšanu sabiedrības tehnoloģijas un jaunā mūžizglītība. Latvijas vēsture. Jaunie un jaunākie laiki, 2009, Nr.1, 5.-14.lpp. ISSN 1407-0022.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196