Dažādu paaudžu nozīme elektroniskā komercijā
13. starptautiskā zinātniskā konferences "Sabiedrība un kultūra: Haoss un harmonija": referātu krājums 2010
Deniss Ščeulovs

Elektroniskā komercija, jeb e-komercija aptver Interneta produktus un pakalpojumus, B2B (Business to Business) un B2C (Business to Consumers), kā arī patērētāju aktivitātes tiešsaistē. E-komerciju definē kā darījumu veikšanu, izmantojot informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju līdzekļus. Šīs termins mūsdienas nav nošķirams no interneta un interneta tehnoloģijām¹. Citiem vārdiem sākot, e-komercija ir preču un pakalpojumu pārdošana interneta vidē.


Atslēgas vārdi
e-commerce, social networks, enterpreneurship

Ščeulovs, D. Dažādu paaudžu nozīme elektroniskā komercijā. No: 13. starptautiskā zinātniskā konferences "Sabiedrība un kultūra: Haoss un harmonija": referātu krājums, Latvija, Liepāja, 29.-30. aprīlis, 2010. Liepāja: Liepājas Universitāte, 2010, 1.-7.lpp. ISSN 1407-6918.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196