Pētījuma mērķis ir izanalizēt vietas mārketinga nozīmi un atklāt tā izmantošanas iespējas pilsētas ilgtspējīgas attīstības nodrošināšanai. Nospraustā mērķa sasniegšanai tiek izvirzīti šādi galvenie uzdevumi: 1) izpētīt vietas mārketinga būtību, tā galvenos principus un funkcionālo nozīmīgumu; 2) atklāt vietas mārketinga un pilsētas ilgtspējīgas attīstības savstarpējo sasaisti; 3) izpētīt dažādu pasaules pilsētu pieredzi un „labās prakses” piemērus pilsētas mārketinga īstenošanā; 4) izdarīt secinājumus par pētījuma rezultātiem, balstoties uz kuriem tiktu izstrādāti priekšlikumi un rekomendācijas. Šo priekšlikumu un rekomendāciju turpmāka izpēte un īstenošana varētu sekmēt Latvijas pilsētu sociāli-ekonomisko un teritoriāli telpisko attīstību. Raksta hipotēze – pilsētu mārketings ir viens no pilsētas sociāli-ekonomiskās un teritoriāli-telpiskās attīstības instrumentiem. Tā zinātniski pamatota izmantošana var veicināt pilsētas konkurētspējas un pievilcības paaugstināšanu, dzīves kvalitātes uzlabošanu, kā arī pilsētas ilgtspējīgo attīstību.