Vietas mārketings un tā nozīme pilsētas ilgtspējīgas attīstības nodrošināšanā
Latgales Tautsaimniecības pētījumi: Sociālo zinātņu žurnāls 2010
Jurijs Grizāns, Jānis Vanags

Pētījuma mērķis ir izanalizēt vietas mārketinga nozīmi un atklāt tā izmantošanas iespējas pilsētas ilgtspējīgas attīstības nodrošināšanai. Nospraustā mērķa sasniegšanai tiek izvirzīti šādi galvenie uzdevumi: 1) izpētīt vietas mārketinga būtību, tā galvenos principus un funkcionālo nozīmīgumu; 2) atklāt vietas mārketinga un pilsētas ilgtspējīgas attīstības savstarpējo sasaisti; 3) izpētīt dažādu pasaules pilsētu pieredzi un „labās prakses” piemērus pilsētas mārketinga īstenošanā; 4) izdarīt secinājumus par pētījuma rezultātiem, balstoties uz kuriem tiktu izstrādāti priekšlikumi un rekomendācijas. Šo priekšlikumu un rekomendāciju turpmāka izpēte un īstenošana varētu sekmēt Latvijas pilsētu sociāli-ekonomisko un teritoriāli telpisko attīstību. Raksta hipotēze – pilsētu mārketings ir viens no pilsētas sociāli-ekonomiskās un teritoriāli-telpiskās attīstības instrumentiem. Tā zinātniski pamatota izmantošana var veicināt pilsētas konkurētspējas un pievilcības paaugstināšanu, dzīves kvalitātes uzlabošanu, kā arī pilsētas ilgtspējīgo attīstību.


Atslēgas vārdi
interest groups, place marketing, sustainable urban development

Grizāns, J., Vanags, J. Vietas mārketings un tā nozīme pilsētas ilgtspējīgas attīstības nodrošināšanā. Latgales Tautsaimniecības pētījumi: Sociālo zinātņu žurnāls, 2010, No. 1, 142.-156.lpp. ISSN 1691-5828.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196