Ražošanas uzņēmuma mārketinga stratēģijai vajadzētu saistīties ar konkrētiem spriedumiem un pārdomātām darbībām visās uzņēmuma nodaļās, kas no esošajām un potenciālajām iespējām ļauj iegūt maksimālu labumu. Mūsdienās tirgus turpina piedzīvot radikālas pārmaiņas - vispārējās ekonomisko procesu un tirgus globalizācija. Tirgum vairs nav robežu un praktiski nav iespēju ierobežojumu. Tirgus ir kļuvis globāls. Tas skar arī Latvijas uzņēmumus, it īpaši ražošanos uzņēmumus, kas realizē savu produkciju ne tikai vietējā tirgū. Tiem jāapzinās, ka viņi darbojas tirgū, kuram praktiski nav robežu, tajā skaitā iespēju robežu. Latvijas uzņēmumi pēc sava lieluma – pārsvara mazie un vidējie uzņēmumi. Uzņēmumiem jāizvēlas stratēģija, kā darboties globālajā tirgu, jo: globālajā tirgū valda citādāki spēles noteikumi, nekā vietējā tirgū – tam nav ģeogrāfisko robežu, potenciālo klientu un pircēju loks ir praktiski neierobežots, utml.; darbojoties globālajā tirgu, uzņēmums var strauji attīsties, tai pat laikā, konkurence globālajā tirgū ir sīvāka un uzņēmumam ir jābūt skaidrai un elastīgai stratēģijai; ja uzņēmumam ir ambiciozi nākotnes plāni, un tas plāno darboties ilgtermiņā, tam jāmainās un jāiet laikam līdzi. Ražošanas uzņēmumu mārketinga stratēģijām ir vairākas īpašības, kas saistītas tieši ar to ražojošo funkciju. Ražošanas uzņēmumiem svarīgie procesi un darbības ir atšķirīgi no darbībām un procesiem citu veidu uzņēmumos – tirdzniecības, pakalpojumu sniedzējos u.c. Darbā autors analizēs un pētīs dažādās mārketinga stratēģijas, kas piemērotas un nepieciešamas tieši ražošanas uzņēmumiem. Sniegs rekomendācijas par to pielietošanu, kas ir nepieciešamas, lai Latvijas ražošanas uzņēmumi varētu veiksmīgi darboties globālajā tirgu un būt konkurētspējīgi tajā.