Elektroenerģijas ražotāja uzvedības stratēģija konkurences tirgus apstākļos
2010
Anatolijs Mahņitko, Renāta Varfolomejeva

Elektroenerģijas konkurences tirgus ir ekonomiskā sacensība starp diviem vai vairākiem tirgus dalībniekiem (ražotājiem), kas sacenšas par elektroenerģijas ražošanu (realizāciju). Tā ir cīņa par pircēju, par noteicošo lomu tirgū vai kādā tirgus daļā. Neskatoties uz konkurenci ražotāji arvien vairāk nosaka paaugstinātu elektroenerģijas cenu, galvenokārt lai iegūtu maksimālo peļņu no saražotas enerģijas. Tāpēc ir būtiski apskatīt ražotāja uzvedības stratēģiju, ar kādiem mehānismiem tie paaugstina cenu.


Atslēgas vārdi
elektroenerģijas ražotāji, konkurences tirgus, cenu pieteikumi, līdzsvara cena.

Mahņitko, A., Varfolomejeva, R. Elektroenerģijas ražotāja uzvedības stratēģija konkurences tirgus apstākļos. Enerģētika un elektrotehnika. Nr.26, 2010, 21.-26.lpp. ISSN 1407-7345.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196