Mūsdienas loģistikas un mārketinga pasaules praksē radusies jauna apakšnozare – mazumtirdzniecības vadīšana, kuras galvenais uzdevums ir nodrošināt piegādes precīzā laikā gan lielos, gan mazos attālumos. Īpaši var izdalīt pilsētas piegādes, kur maršrutos ir daudz mainīgo faktoru gan izkraušanas, gan kustības procesos. Tirdzniecības attīstība vietējā mērogā radījusi prasību piegādāt uzņēmumiem un mazumtirdzniecības objektiem pieprasītās preces stingri noteiktā laikā. Ja neievērotu piegāžu precizitāti, rezultātā negatīvs efekts izpaužas sekojoši: palielināsies krājumu uzturēšanas izmaksas, ja piegāde objektā notiek priekšlaicīgi, vai tiks konstatēts neapmierināts pieprasījums, ja piegāde nokavējas. Šodien sastrēgumi pilsētas ielās nav pastāvīgi, tie mainās, atkarībā no diennakts stundām un nedēļas dienām. Līdz ar to plānošanas procesā faktiski nav iespējams efektīvi izmantot parastās matemātiskās maršruta plānošanas metodes. Svarīgi ievērot, ka izkraušanas laiks bieži vien var aizņemt pat pusi un vairāk no kopējā pārvadājuma laika. Lai efektīvāk plānotu izkraušanas laiku, tiek piedāvāts sadalīt apkalpojamos objektus atkarībā no kraušanas nosacījumiem, kā arī sadalīt grupās visus kraušanas procesa operācijas. Tas ļauj iedalīt objektus pēc iekraušanai – izkraušanai nepieciešamā laika